Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

My 7 Links


Η φίλη μου η Κική με κάλεσε να συμμετέχω σε ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι! Το παιχνίδι λέγεται «My7 Links»! Γιατί 7 Links? Έλα ντε… Μάλλον γιατί ο αριθμός εφτά είναι  μαγικός αριθμός! Ή γιατί είναι σύμβολο της τελειότητας  μιας και  είναι  το άθροισμα του τρία και του τέσσερα, που εκφράζουν τα δύο τέλεια σχήματα ,το ισόπλευρο τρίγωνο και το τετράγωνο.
Μέσα σε συνθήκες… "τελειότητας" πρέπει να γράψω 7 Links του μπλογκ μου, που να αφορούν την πιο όμορφη ανάρτηση μου, την πιο δημοφιλή, την πιο αμφιλεγόμενη, την πιο χρήσιμη, την ανάρτηση της οποίας η επιτυχία με ξάφνιασε, την ανάρτηση που δεν έλαβε την προσοχή που της άξιζε, την ανάρτηση για την οποία είμαι υπερήφανη και στην συνέχεια να καλέσω άλλες φίλες / φίλους μπλόγκερς να συνεχίσουν!

Το παιχνίδι έγινε αφορμή να κάνω επαναλήψεις! Δεν είχα ψάξει τις παλιές αναρτήσεις! Πού καιρός για αναδρομές…Όσο για τα στατιστικά σπάνια μου τραβούν το ενδιαφέρον! 

Στο «λεμόνι και κανέλα»  δεν περιορίστηκα μόνο σε συνταγές. Ίσα ίσα μάλιστα, θέλοντας να επικοινωνήσω, προβάλλω και άλλα θέματα με τα οποία ασχολούμαι, όπως φωτογραφίες, κατασκευές, ταξίδια, σκέψεις κλπ.

Οι φωτογραφίες μου συνοδεύουν όλες τις αναρτήσεις. Είναι φανερή νομίζω η βελτίωσή μου στις εικόνες στο διάστημα αυτό που γράφω! Ο βασικός λόγος της βελτίωσης είναι η αναβάθμιση της φωτογραφικής μηχανής και οι γνώσεις που αποκτώ.  Άρχισα να φωτογραφίζω με μια Nikon Coolpix και μετά τον Μάρτη του 2010 συνέχισα με την Canon EOS 40D. Απέκτησα ένα  καλύτερο φλας, light Box και ανακλαστήρες για καλύτερο φωτισμό και έναν εξαιρετικό macro. Μαθαίνω όλο και κάτι περισσότερο για επεξεργασία της εικόνας.  Οι φωτογραφίες μου είναι τα «καμάρια» μου! Δύσκολο να πω πια φωτογραφία μου μ’ αρέσει περισσότερο. Οι φωτογραφίες μου από την Αφρική νομίζω ότι είναι πολύ ενδιαφέρουσες. Μου αρέσουν όμως και τα λουλούδια που πάντα τα αποτυπώνω και ας είναι εύκολες φωτογραφίες…

Οι αναρτήσεις που μου αρέσουν περισσότερο είναι οι ταξιδιωτικές εντυπώσεις. Όπως το ποστ για τους Μασάι,  τις μεγάλες γατούλες,  το φεστιβάλ του Grahamstown , το Madikwe Game Reserve, τη παραλία των πιγκουίνων, το καπνό που βροντά, το Σαν παραμύθι . Έχουν καλές φωτογραφίες και το θέμα τους  είναι  διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Όμως σε γενικές γραμμές, όπως φαίνεται από τα στατιστικά που κοίταξα, δεν έχουν απήχηση στο κοινό. Παρόλα αυτά εγώ επιμένω!

Το ίδιο και με τις κατασκευές. Επιτυχία είχαν οι σελιδοδείκτες  και το κόσμημα  της Αλεξάνδρας , ενώ εμένα μου άρεσαν το καλοκαιρινό βραχιολάκι  και το κολιέ με λάβα και τυρκουάζ, που δεν έλαβαν ιδιαίτερη προσοχή…

Καταλαβαίνετε την δυσκολία που έχω να επιλέξω τι μου αρέσει, ανάμεσα σε διαφορετικά θέματα! Είναι αδύνατο και άδικο! Θα κάνω λοιπόν μια απλούστευση και θα παίξω το παιχνίδι με  τις αναρτήσεις που αφορούν συνταγές μόνο.
Ας αρχίσω λοιπόν!


1. Η πιο δημοφιλής ανάρτηση μου είναι "το βασικό ψωμί του αρτοπαρασκευαστή και ψωμί με καλαμποκάλευρο " παρόλο που αναρτήθηκε το 2009, από τότε  κάθε βδομάδα κάποιοι την διαβάζουν.


2. Η πιο αμφιλεγόμενη ανάρτηση μου είναι η «Τάρτα σοκολάτας με τσίλι»! Το τσίλι στο γλυκό ξένισε τους φίλους αναγνώστες, που το χαρακτήρισαν αντιφατικό υλικό. Όμως είναι τέλειος συνδυασμός με την σοκολάτα! Πρέπει να την δοκιμάσετε!


3. Η πιο χρήσιμη ανάρτηση μου... Δεν νομίζω ότι είναι χρήσιμες οι αναρτήσεις μου! Μη το κάνουμε και θέμα!  Ίσως το ψωμί του αρτοπαρασκευαστή (που ήδη αναφέρθηκε) ενδιαφέρει κάποιους, γιατί προσπάθησα να εξηγήσω την λειτουργία του αρτοπαρασκευαστή, που το είχα σαν απορία. Επίσης για μένα ενδιαφέρον παρουσίαζε  η φέτα της φωτιάς ή σφαέλα και μυζήθρα η συνταγή που μου εμπιστεύτηκε η φίλη μας Σταυρούλα Μ, γιατί μπορείς να φτιάξεις ωραιότατο τυρί στο σπίτι!


4. Η ανάρτηση της οποίας η επιτυχία με ξάφνιασε ήταν τα «Πανεύκολα τυροπιτάκια», μια συνταγή της Εύης Παπαδοπούλου, που δημοσιεύτηκε στο gourmet της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας. Τα τυροπιτάκια είναι δεύτερα στην επισκεψιμότητα στο μπλογκ.


5. Η ανάρτηση που δεν έλαβε την προσοχή που της άξιζε... Μεγάλα λόγια! Τι θα πει της άξιζε? Τέλος πάντων, ας πούμε ότι νόμιζα ότι θα ήταν ενδιαφέρον, αλλά είχε λίγες επισκέψεις, το άρθρο «κέικ σε ότι μέγεθος θέλετε!» Μάλλον το αδίκησα με τον τίτλο, έπρεπε να το ονομάσω  «Does size matter?»  :)) Οι δυο συνταγές που γράφω για pound cake και sponge cake προσαρμόζονται σε μέγεθος ανάλογα με τις ανάγκες μας! Και νομίζω ότι είναι πολύ χρήσιμο να μπορούμε να φτιάξουμε ένα μικρό κέικ (γιατί θέλουμε απλά να το έχουμε στον απογευματινό καφέ μας με μια φίλη και να μη περισσέψει ούτε ψίχουλο), ή ένα μεγαλούτσικο (για το πάρτι των παιδιών μας στο σχολείο…)


6. Η ανάρτηση για την οποία είμαι υπερήφανη είναι τα «Breadsticks»! Με το ψωμί και τις ζύμες έχω ασχοληθεί αρκετά. Έχω διαβάσει, έχω πειραματιστεί, έχω ζυμώσει, έχω φουρνίσει μπόλικα ψωμιά. Στην συγκεκριμένη συνταγή έχω αναφέρει όλα σχεδόν όσα έμαθα για τις ζύμες και το ψωμί που γίνεται στο χέρι! Η συνταγή δεν είναι μόνο για Breadsticks. Είναι η συνταγή για λευκό ψωμί χειροποίητο!


7. Η πιο όμορφη ανάρτηση μου νομίζω ότι είναι τα "σοκολατένια ταρτάκια"
Ο λόγος που την ξεχωρίζω είναι ότι είναι εύκολη συνταγή, συνδυάζει υλικά που μου αρέσουν  και έχει επαγγελματική εμφάνιση!

Αφού ολοκληρώθηκε το πρώτο μέρος του παιχνιδιού θα πρέπει να καλέσω  να συνεχίσουν αν θέλουν το παιχνίδι τις φίλες.

Ελπίζω να μην έχουν ήδη προσκληθεί από χίλιες μεριές! Επειδή το παιχνίδι είναι ενδιαφέρον γιατί ξαναθυμάσαι συνολικά την δουλειά στο μπλογκ και προβάλεις σημεία ενδιαφέροντος παρακαλώ όσοι φίλοι έχουν χρόνο και διάθεση να το παίξουν θεωρώντας ότι τους προσκάλεσα!

20 σχόλια:

  1. "... Ή γιατί είναι σύμβολο της τελειότητας μιας και είναι το άθροισμα του τρία και του τέσσερα, που εκφράζουν τα δύο τέλεια σχήματα ,το ισόπλευρο τρίγωνο και το τετράγωνο..."

    Τέλειο!!!

    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραια οσα εγραψες!ευχαριστω για την προσκληση , θα ανταποκριθω άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Αγγελική κι ευχαριστώ για την πρόσκληση. Το παιχνίδι έχει ενδιαφέρον αλλά θέλει και λίγο χρόνο. Θα ασχοληθώ όμως τάχιστα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου Αγγελική και σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση. Δε λέω όχι στα παιχνίδια, χε χε!
    Έυκαιρία να αυτοδιαφημιστώ και κατά κάποιο τρόπο, θα προσπαθήσω να τα γράψω χαριτωμένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά οι φωτογραφίες της Αφρικής είναι εξαιρετικές! Από τα φαγητά σου μπορώ να πω ότι τα ταρτάκια τα έχω φτιάξει και είναι τέλεια! Επίσης ξέχασα να σου πω ότι έφτιαξα το ψωμί με ελιές και από τότε όλο μου το ζητάνε. Σιγά μη το ξαναφτιάξω, δεν το βρίσκει το απόγευμα και ούτε εγώ ούτε η κόρη μου είμαστε για τέτοια, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγγελική μου 1000 ευχαριστώ!!
    Πραγματικα είναι από τις πιο όμορφες προσκλήσεις και φυσικά θα ανταποκριθώ!

    Απολαυστικά τα ¨7¨ σου!!
    Φιλάκια πολλά , καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ γιατί δεν μπορώ να μπω σε κανένα από τα link? Τι έκανα πάλι? Φαίνονται απολαυστικά αλλά θέλω να τα δω με λεπτομέρειες.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πώς τα καταφέρνεις βρε Αγγελικούλα και κάθε σου ανάρτηση είναι τόσο ιδιαίτερη! Όπως ο Γ. έτσι κι εγώ σκάλωσα με την εξήγηση του 7 ως σύμβολο της τελειότητας!
    Προσωπικά απολαμβάνω τις αναρτήσεις σου είτε αφορούν συνταγές είτε όχι! Ίσως γιατί τυγχάνει να έχουμε παρεμφερή ενδιαφέροντα -όπως τη φωτογραφία, τα ταξίδια και τη χειροτεχνία-, αλλά κυρίως γιατί έχουν αυτό το χαρακτηριστικό ύφος που από μακριά δηλώνει το χαρακτήρα σου!
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γ. μου, ίσως δεν το ξέρεις ότι πριν πολλά χρόνια είχα ασχοληθεί με σημειολογία και συμβολισμούς! Πάντα σου κρύβω πράγματα...

    Ειρήνη ελπίζω να το διασκεδάσεις! Σ ευχαριστώ!

    Helen Gr έχεις δίκιο, εμένα μου πήρε αρκετή ώρα! Αλλά το ευχαριστήθηκα και ελπίζω και εσύ να το απολαύσεις! Φιλιά και από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dark Chef το υποψιαζόμουν ότι θα δεχόσουν! Δεν χρειάζεσαι αυτοδιαφήμιση! Το ωραίο μπλογκ σου είναι διαφήμιση από μόνο του! :))


    mia maria αχ αυτά τα ψωμάκια είναι εύκολα και… προσθέτουν! Πραγματικά δεν είμαστε για τέτοια… Φιλάκια!


    eva βασανίζω λίγο τους καλεσμένους μου, μα ελπίζω να χαρούν την διαδικασία και να μας βοηθήσουν να θυμηθούμε κάποιες αξιοσημείωτες αναρτήσεις! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα ταλέντα σου πολλά καλή μου, μάλλον το "7" δεν θα σου είναι αρκετό!
    Το σοκολατένιο ταρτάκι είναι όντως ΑΚΡΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. My blueprint δεν ξέρω τι πρόβλημα έχεις με τους συνδέσμους! Δοκίμασα και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αν δεν τα καταφέρεις πες μου να σου στείλω τα λιγκ με μέιλ! Φιλάκια


    Ερμιόνη χαχα! Οι συμβολισμοί με διασκεδάζουν! Το είχα ψάξει να μάθω γιατί το 7 είναι τόσο διαδεδομένο! Μέχρι και οι μικροί νάνοι είναι εφτά! Μόνο η τελειότητα το εξηγεί:)) Ναι! Έχουμε κοινά ενδιαφέροντα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πηνελόπη μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παρόλο που τη σελίδα σου την παρακολουθώ πάντα και την έχω ψάξει καλά, κάποια μου έχουν ξεφύγει.
    Οπότε το παιχνίδι είναι χρησιμότατο!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εγώ το απόλαυσα αυτό το παιγνίδι Αγγελική μου.
    Η αναδρομή σου έβγαλε διαμαντάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νόμιζα πως είχα γράψει.. είχα γράψει το θυμάμαι, αλλά κάτι θα έγινε και ήρθε. ας είναι..

    Οι αναρτήσεις σου μας ταξιδεύουν είτε γευστικά είτε γεωγραφικά.
    Οι φωτο υπέροχες (τα λουλούδια μου αρέσουν πολύ κι εμένα :))
    Είσαι κάτι σαν το national geographic μαζί με το μπουκιά και συχώριο..χιχι.
    Ωραίο παιχνίδι τελικά αυτό το ''7 links''

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξανθή μου, εδώ εγώ που τα γράφω και τα είχα ξεχάσει… Το 7 με διασκέδασε!
    Πολλά φιλιά.


    Vita μου η επανάληψη είναι η μήτηρ της μαθήσεως! :)) Φιλάκια


    Μarion, τι έγινε χάθηκε σχόλιο σου? Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Συμφωνούμε και για τα λουλούδια και για το 7 και για… πολλά άλλα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλέ πόσο καιρό έχω να δω ποστ ολόγυρα; Πότε το έβαλες αυτό; Ομολογώ ότι κι εγώ θα δυσκολευόμουν αν είχα τις αναρτήσεις σου και τις φωτογραφίες σου! Μου αρέσουν όλα τα ποστ σου που τα διαβάζω από πάνω μέχρι κάτω. Οι φωτό σου δε, είναι το κάτι άλλο... Ευχαριστώ που πήρες μέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φοίβη μου, με την ησυχία σου!

    Κική μου, όταν ταξιδεύω δεν έχω χρόνο, μυαλό, ούτε και σύνδεση καμιά φορά, οπότε υπάρχουν κενά! Όμως η πρόσκλησή σου ήθελε απάντηση! Φιλάκιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή